صندلی راست،چپ دست | Right-Left Chair


چندی پیش به مناسبت روز جهانی چپ دستان،شبکه اجتماعی همسا اقدام به نشر اینفوگرافیکی با عنوان چپ دستی در جهان راست دست ها کرد و با انتشار چالش های امروز اشاره به بخشی از مشکلات چپ دستان در زندگی روزمره کرد.

همه ی این نکات قابل ذکر و بیان است اما مهمتر از آن اینکه میز های امتحانی و صندلی های آموزشی همان طور که همگان میدانند معمولا برای راست دستان طراحی شده است و این چالش در بین پنج چالش اصلی چپ دستان قرار گرفته است.

خرسندیم که بار دیگر به صورت عمومی بیان کنیم که یکی از بزرگترین چالش های چپ دستان را رفع کرده ایم و تعداد این چالش ها را از پنج چالش اصلی به چهار چالش تقلیل دادیم.

این خبر در حالی در اولین روز از اولین ماه سومین فصل سال منتشر می شود که مقارن است با اعلام نتایج مسابقات آیدیران و به فال نیک می گیریم که در جشنواره امسال،طرح صندلی به عنوان "منتخب ایده نو" انتخاب شد؛این دستاورد ارزشمند حاصل تلاش های تیم طراحی و توسعه صندلی و همچنین همراهی و همیاری شما عزیزان است.

در پایان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن پاییز قطعه زیر را تقدیم همه عزیزانمان می کنیم.

یک ساعت را دوبار زندگی کردیم...
این است هدیه پادشاه فصل ها...
فرا رسیدن فصل زیبای پاییز بر همه شما عزیزان مبارک باد...

تیم صندلی راست،چپ دست

نظرات (۱)

  • احمد جمالی
  • بسیار زیباست این اینفوگرافی
    از مجموعه تیم شما هم کمال تشکر و قدردانی را دارم برای کامل تر کردن این مجموعه :)

    به امید موفقیت های بیشتر در مسابقات و جشنواره ها
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی